Reklamacje
Wszystkie nasze produkty są wykonane z należytą starannością. Jakość naszych produktów jest dla nas kluczowym aspektem działalności naszej firmy, Mamy na uwadze, że produkt wysokiej jakości jest dla nas najlepszą formą reklamy.
Jeśli jednak macie Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia wobec zakupionego towaru, poniżej znajdziecie informację jak w łatwy sposób złożyć u nas reklamacje.
Odpowiedzialność
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem za niezgodność towaru z umową na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
Składanie reklamacji
W przypadku stwierdzenia wady Produktu, Klient może złożyć reklamację. Reklamacja może zostać złożona:
-
Pisemnie na adres: Firma Usługowo-Handlowa "HANAS" Krzysztof Hanas, Świba 164A, 63-600 Świba
-
Drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@hanas-meble.pl
-
Wypełniając formularz reklamacji znajdujący się poniżej
Informacje potrzebne do złożenia reklamacji
Reklamacja powinna zawierać:
-
Imię i nazwisko/nazwę Klienta
-
Adres do korespondencji
-
Adres e-mail (jeśli dotyczy)
-
Numer Zamówienia
-
Datę zakupu Produktu
-
Opis wady Produktu.
Informacje dodatkowe
-
Kilka dni wcześniej przed planowaną dostawą towaru skontaktujemy się z Tobą aby podać Ci dokładny dzień dostawy oraz przewidywany przedział czasowy, w którym dostawa się odbędzie
-
Przewidywany czas dostawy jest podany przy każdym produkcie.
Data publikacji: 15 kwietnia 2025 r.
Formularz reklamacji
Jeśli stwierdziłeś wadę naszego produktu wypełnij poniższy formularz. Nasz działa techniczny po analizie skontaktuje się z Tobą możliwie jak najszybciej w celu rozwiązania sprawy.